Şans Bu Sefer Bendesin,Olmalısın..

Cumartesi, Aralık 22, 2012


Ne yazık ki hiç bir zaman 'şanslı' saydıklarımızdan olmadım-olamadım.Hani olur ya her işleri yolunda gider,şans hep onlardan yanadır.Olmayacak zanneder sonra yine araya en iyi arkadaşı 'şans' girer ve her şey nasıl olduğunu anlamadığın bir şekilde yoluna girer.
Heh işte ben o insanlardan hiç bir zaman olamadım.Hatta tam tersi neye elimi atsam kuruttuğum da olmuştur.Bende hep bir mücadele,hep bir istediklerimi elde etme savaşı olduğumdan beri var olup durur.İnsanlar görürüm benim uğruna savaş verdiğim,mücadele ettiğim şeylere hiç anlamadan,kolunu bile kıpırdatmadan sahip olurlar.'Şans işte..' demek düşer bana da yalnızca..
Mücadele etmekten şikayet ettiğimden değil bu sözlerim.Ben oldum olası severim bir şeyler uğruna emek sarf etmeyi.Ki böyle dedikçe bendeki mücadelenin sonu hiç gelmez oldu ama yine de gerek karakter olarak gerekse burcumun özelliğinden dolayı doğamda var.
Neyse işte seviyorum emek vermeyi ama insan zaman zaman şansa ihtiyaç duymuyor değil.Bir yerde tıkanıp kaldığında orada araya giren şey çünkü şans'tan başkası değil.
Bende isyan eder oldum artık.Neden bu kadar şansızım diye.Bir de son zamanlar hayatımın akış düzeni bozuldu adeta.Yolunda giden hiç bir şey yok.İş,aşk,aile,maddiyat,sosyal hayat hatta sağlık bile..
Yeni bir yıl yenilenme,hayatına güzellikleri çekme dönemi.Tam da ihtiyaç duyduğum zamanlar..İnanıyorum bu yıl benim yılım olacak.insan dibe batmadan yüzeye çıkamazmış ya hani,aynen bende diplerden nasıl yukarılara çıkacağım..Buna inanıyorum,yeni yıl bana çok iyi gelecek.

Hazır böyle umutlarımı yeni yıldan bekliyorken,bir de tüm TV kanalları,gazeteler,her şey milli piyango haberleri yaparken benden gittim hemen bir bilet aldım kendime.Çıkarsa çook planlarım var :) Bazı konularda işim sadece şansa kaldı.Hazır dönmüşken neden o ben olmayayım ki dedim.İşte biletimm :))


Bir de aldığım yerde sayısal loto bayii vardı ve bu akşam çekiliyordu.Dedim neden olmasın ki bir de bunu oynayayım :) Bu akşam belki zengin olurum böyle :)


Anlayacağınız ben kendimi şans oyunlarına vurmuş durumdayım.Belli olmaz bir bakarsınız 23 yıllık şanssızlık bir anda 'şans' a dönüşüverir.Ne dersiniz ?
Bunlar bir tarafa da yeni yıl bana yeni güzellikler getirecek,son zamanlar kaybettirdiği ya da henüz hiç kazanma şansını vermediği her şeyi bir bir hayatıma taşıyacak.Hak ettim kendimce ama bakalım.Şans işte..
Hayatına şansı isteyenlere..

You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler