Çarşamba, Aralık 05, 2012


Bugün doğum günüm benim..
Gerçek doğduğum gün değil,fakat küllerimden doğmaya hazır olduğum gün..
Olamaz mı?Olabilir elbet.insan doğmaya karar verebilir..Eğer bir amacı var ise..
Son 3 gündür hayattan aldığım bir ders var ki,o da 'hayatta hep yalnızsın'.Ailem dersin sarılırsın ama tek bir hatanda siler atarlar..Ya da can dostun..Yok öyle bir kavram daha hayatta.Sadece sanal sözlerden-yazılardan ibaret her şey.Büyük aşk hele..Ona hiiçç girme bile.Büyük sandığın her şey var ya aslında minnacık toplu iğnenin ucu kadar gerçekte.Büyük olan senin düşlerin,senin hayallerin.Gözünde büyüttüklerin bir de.
Büyüdüm sanıyordun değil mi o hayallerle.Yanıldın yine.Aslında büyümedin hiç.Ya da büyüdün belki de o yüzden zorluyor yaşam.Daha mı kolaydı bundan öncesi..Tek derdinin sınavdan neden 5 değil de 4 aldığına kafa yorduğun o anlar.Ya da istediğin bebek alınmadığında duyduğun üzüntü daha mı çok yakıyordu canını..
Hep büyümek için bekledim..Ahh bir 18'ime girsem dedim..Girdim de ne değişti peki istediğim hayata dair ? Hiçbir şey..Sadece nüfus cüzdanında büyüyen bir yaştı 18.Daha da büyümek istedim.Büyüdüm de.Büyüdükçe n'oldu ? İnsanlar da büyüdü..Acılarda,kalp kırıklıkları da,can acıtmalar da büyüdü.Düşmanlıklar büyüdü,hainlikler büyüdü..Kulak vermedik o zamanlar ama ne der eski bir şarkının sözlerinde Yeni türkü 'Biz büyüdük ve kirlendi dünya' 

You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler