Nasıl Kızıyorum Kendime Bazen

Çarşamba, Kasım 13, 2013


Sitemim kendime büyük..Evet kızıyorum kendime çoğu zaman.Neden mi?Binlerce soru var belleğimde.Binlerce yapılmayı bekleyen şey.Yapmıyorum..Yapamıyorum..Neden bilmiyorum..
Bazen sağlam bir kafam olmalı bunu yapmak için diyorum.Bazen başka bahaneler ardına sığınıyorum.İşin kötüsü aklımdan geçirip de yapmadıklarıma kızıyorum..
Zamanı dolu geçirmeyi,sürekli üretmeyi severim ben.Zaman boşa geçtikçe yitirdiklerime üzülüyorum..
Bazen de birden çok istediklerime kızıyorum..Seç bir tane diyorum..Ne istediğimi bilemediğim zamanlar oluyor bazen..
Aslında kızamıyorum bazen de kendime..Çünkü,ilerlemek istediği her yolu tıkanmış biriyim neticede..Hangi yola uzansam önüne taş koyulan..Kendimi bulmaya çalışıyorum belki de..
Haksızlık da etmem istemem şimdi kendime..Çok da boşa geçirmiyorum zamanı..Mesela resim yapıyorum son günler..Yazıyorum çoğu zaman da..Ama işte yürüyemiyorum istediğim yollarda..Sitemim hep buna..
Kararlarım var yeni yeni..Bunları uygulamak istiyorum artık..
Kendimi kendime kanıtlamak,her şeyden öte istediğim yalnızca bu..

You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler