Yağlı Boya Tablom-Martı

Çarşamba, Ekim 23, 2013



Yine bir tablomla baş başayız.Bu resmi çok sevdiğim bir arkadaşım için doğum günü hediyesi yapmıştım.28 Temmuz'a hazırdı.Fakat,hala bende duruyor :) İkinci doğum gününe mi saklasam bilemedim.
Neden martı diye sorarsanız,Ekincim tam bir martı aşığıdır da ondan.Bayılır seslerine.Hatta bende onunla ilgili bir yazı bile yazmıştım.Okumak isterseniz tık tık .O yazımda da Ekin'in martı sevgisini belirtmeden geçmemişim.
Boyutu diğer tablolarıma göre daha küçük.Ve en önemli özelliği,fotoğraftan çalıştığım ilk resim olması.
Nasıl olmuş sizce ? 

You Might Also Like

8 yorum

  1. tabloyu çok beğendim. çok güzel olmuş. eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevindim beğenmene :)

      Sil
  2. Süper olmuş bayıldım ben ellerine sağlık :) Pozitifliğin de resmin de harika ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok pozitif olacağım ve daha çok resim yapacağım :) Ruh halimi yansıtan üstelik :) Çok teşekkür ettim :))

      Sil
  3. Çok güzel olmuşşş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle beğeniler almak ne güzelmiş :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Çok hoş, çok çok severim martıları ve tabiki resmi.. daha önceki resim çalışmalarınızı ressam ben başlıklı yayınızdan görmüştüm. bu da çok tatlı:) elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önceki resimlerimi hatırlamanıza çok sevindim :) Martı sevilmez mi ki denizin sembolü resmen :) Çok teşekkür ederim :))

      Sil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler