Kendi Tasarımım Kitap Ayraçları

Perşembe, Ocak 17, 2013


Bilindiği üzere bu tarz şeylerle uğraşmayı seviyorum.Kendimi bildim bileli de hep bir şeyler tasarlayıp ortaya bir şeyler çıkarırım.Doğamda var napalım :)
Kitap okumayı seven bir insan olarak ayraçlara ilgim de es geçilemez.Ortaokul yıllarımda toplayıp kuruttuğum papatyalardan böyle ayraçlar yapmaya başlamıştım.Sonra üniversite zamanlarımda tekrar aklıma geldi ve bu sefer farklı malzemelerle deneyip yeni şeyler ortaya çıkarttım.
Geçen sene yapıp üniversite arkadaşlarım,yurt arkadaşlarım,eş dost herkese armağan etmiştim.Kitap okurken yıllar sonra bile herkesin aklına gelebilmeyi düşünmüştüm verirken.Bir arkadaşıma hala veremedim eğer bu yazımı okuyorsan yaz bana hangisini beğendiysen sana ayırıyorum :)
Yaparken fotoğraflamayı unutmuş olsam da yapımının gayet kolay olduğunu söyleyebilirim.Asetat kağıdı bir de yapışkanlı asetat kullanıyorsunuz.İçi ise tamamen size ait ne bulursanız.Şuan bunların içinde yok ama ben mor soğanın kabuğunu bile kullanmıştım o kadar güzel olmuştu ki hemde.Bahar geldiğinde kampüste çiçek toplayarak gezen bir kızdım :) Ya da annemin babamın sana bunları getirdim diye sürekli bir şeyler toplayıp getirdiği :)
Lafı uzatmıyorum sizleri ayraçlarımla baş başa bırakıyorum :)











Bunlarla kitap okumanın keyfi de bir başka.İnsanın içi açılıyor değil mi :) Madem bugün kitap dedik o halde herkese bol bol kitap okumalar diyelim ne dersiniz :)


You Might Also Like

5 yorum

  1. Bayıldım. Hepsi birbirinden güzel. Bir kitap ayracı koleksiyonum var ve koleksiyonumda 300'e yakın kitap ayracım var. Şu mor soğan kabuklu olanı merak ettim. Eminim o da gayet enteresan duruyordur. Bir ara deneyeceğim yapmayı. Bakalım becerebilecek miyim? Aklına, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim :)Oo ne güzel ne kadar güzelleri vardır kimbilir.Bence denemelisin yapımı çok basit.Koleksiyonuna bende bir tane eklemek isterdim.Eğer denersen paylaş görmek isterim :)

      Sil
  2. çok güzel bir fikirmiş bu!! el emeği olan herşeye saygım büyük. birde başkalarını mutlu etme amaçlı, hatıra olarak yapılınca çok değerli oluyor herşey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :) Aynen öyle sevdiklerine yaparken daha da mutlu oluyor insan ve hatırlanacağını bildikçe :)

      Sil
  3. Kenarlarindaki siyah serit ip mi ben ds yapiyorum da fikir amacli sordum :)

    YanıtlaSil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler