3-2-1 Kayıııt :)

Pazartesi, Ocak 21, 2013


  Evett,fotoğrafta gördüğünüz gibi biz ailecek 'Aileler Yarışıyor' programına katıldık.Ben ki kameralardan nefret eden bir insanken kendi ayaklarımla çekimlere gittim.
  Pazar günü oldu çekim.Çıkmadan önce epey heyecan yaşamış olsam da sonrasında tamamen geçti.Ve çok eğlendik.Zaten amacımız da buydu.
  Yarışmaya başvurma fikri Seda ablamdan çıktı.Yani kuzenim Serkan abimin eşi.Bizde uyduk ona gittik öyle :)
Kim kim gittik sayarsak.Baştaki Serkan abim.Takım kaptanımız :) Yanında eşi Seda ablam.Fotoğrafta görünen tabi ki sunucumuz Ufuk Özkan.Ve onun hemen yanında ben :) Benim yanımda kardeşimle benim ortak arkadaşımız,kuzucuğum Ekin.Ve en sondaki yakışıklı da kardeşim Caner.Gördüğünüz gibi kadromuz gayet güzeldi.
  Benim büyük endişelerim vardı.Şişman çıkmak gibi :)Mağlum tv'lerin olduğundan daha kilolu gösterdiğini hepimiz biliyoruz.Hem de bu işsizlik dönemimde birazcık kilo aldım.O yüzden sayıklayıp durdum 'şişman çıkıcam şişman çıkıcam' diye :)


  Yarışmanın sonucuna gelirsek kazanan biz olduk :) Finalde azıcık puanla büyük ödülleri kaybetmiş olsak da yine ellerimiz kollarımız dolu döndük evlerimize :) Hediyeleri de hemen vermeleri çok iyiydi yani :)
  Bize güzel bir anı oldu.Çok eğlendik,değişik bir gün geçirmiş olduk.Pişman mıyım,şuan için hayır.Ama kendimi Tv'de izledikten sonra beğenmezsem pişman olabilirim tabi ki :)
  Yayın tarihiyle ilgili henüz bir fikrimiz yok.Ama 3-4 hafta sonra yayınlanacak muhtemelen.Bakalım nasıl görüneceğim ben hala oradayım :) İzleyenleriniz olursa yorumlarınızı beklerim :)


You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler