Amatör Ressam Ben Ve Eserlerim :)

Cuma, Ocak 18, 2013


Resme ilgim üniversite yıllarında başladı.Önce karakalem çalışmalarıyla başladığım resim beni yağlı boyaya yönlendirerek iyice içine çekti.İlk zamanlar kursta çalışmalarımı yaparken son sene yurt odasına kurdum tesisatımı,fotoğrafta da görüldüğü gibi :)
Fonda keman sesim elimde fırçalarım-boyalarım alır başımı başka başka diyarlara giderim ben.Resim bir başka sanat bir başkadır benim için.

Şimdi yaptığım resimlerden bazılarını sizlerle paylaşmak istiyorum :)


İşte benim çok sevdiğim tablolarımdan biri.Paris :) Bunu aslında gelecekteki evime yapmıştım fakat kendi odamın yeni dekorasyonuna uyunca bunu duvarıma asmadan duramadım :)


Şimdi bu da ilk yaptığım resimlerden.Babama doğum günü hediyesi yapmıştım bunu yazlık evimizde asılı duruyor :) Amatörlüğüm belli oluyor zaten.


Yine ilk sene yaptığım resimlerden.Emirgan.Benim emirganın aynı sokağında aynı yerinde fotoğrafım vardı.O yüzden bu resmi görünce hemen yapmalıyım diye düşündüm.


Bu resmi de benim için çok özel bir insan için yapmıştım.Bitanem,herşeyim olan birine :)Bittikten sonra kıskandım ama olsun ha onun ha benim fark etmez :) Duvarında baktıkça beni hatırlasın diyeceğim ama hiç unutabildiğini sanmıyorum :)


Bu da yine hediye ettiğim tablolarımdan.Bunu da sevdiğim bir arkadaşımın odasına yapmıştım ilk senemde.


Bu da pek tarzıma uymasa da sırf bina olduğu için yaptığım resimlerden.Mimariye ilgi duyan bir insan olarak bina resmi çizmeyi seviyorum.


Bu kızları seviyorum :) Önceki oda dekorasyonuma uygun diye yapmıştım.Değiştirince salona aktardım bende :) Modern tarzdaki tabloları daha çok seviyorum.


Evet en güzelini,en beğeni alanını sonlara sakladım :) Nü hep severdim geçen sene yaptım :) Bunu gelecekteki evime yatak odam için yaptım.Ve kullanmayı düşünmüyorum.Şuan odamda gelecekteki yerini bekliyor :) Fotoğrafta nasıl görünüyor bilmiyorum ama üzerindeki gerçek tül.Bunu ben düşündüm ve kurstaki çok sevdiğim hocamla beraber yaptık,üzerine de renklerimizi atıp ışıklandırdık.Çok havalı oldu :)

 

Bu resimden de anlaşılacağı üzere henüz yarım.Adamla kadının yüzleri ve bedenleri yarım.Bir türlü yapmaya fırsat bulamadım halbuki boş olmama rağmen.Bu resmi sevdiceğim seçip beğendi.O seçer de ben yapmaz mıyım hiç :) Tango yapan çift,biz de tango öğrenmeyi düşünen bir çift olarak bu resim tam bizlik.Gelecekte evimizi süsleyen tablolardan biri de bu olacak.

Amatör bir ressam olarak bunlar benim eserlerim :) Gelişmek ve daha güzellerini yapmak istiyorum.Yeni tablolarımı sizlerle yine paylaşacağım :)

You Might Also Like

14 yorum

  1. Ben de resme yeni başlayanlardanım..2.yağlıboyamı yapıyorum :) Resimleriniz güzel,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teskkur ederım :) Resımle ugrasmak cok guzel.Devamı gelır ınsallah resımlerınızın.Paylasımlarınız olursa gormek ısterım :)

      Sil
  2. Harika olmuş, çok amatör görünmüyorlar, fırçana bayağı hakimsin göründüğü kadarıyla. Kıskandım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.Bir şeyler yapmaya çalışıyorum işte.İlgin varsa başla sende çok keyiflidir yağlı boya :)

      Sil
  3. Amatör mü? :) Şaka yapıyorsun herhalde. :) Her biri çok profesyonel duruyor. Babana yaptığın resme bayıldım. Çok dingin ve huzur verici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Saol canım.Ben kendimi hep amatör diye görüyorum daha çok yolum var resim anlamında :) O resmi bende severek yapmıştım ama 2. tablom olduğu için bayağı amatör o diğerlerine göre :)Beğenmene sevindim ama :)

      Sil
  4. Hepsi çok güzel ama Paris'e bayıldım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bende en çok onu seviyorum.Bir de biterse en sondaki tango yapan çifti :)

      Sil
  5. bunlardan bir tanede ben istiyorum ama dilekçim...:(
    mehtap kaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur :) fırsatım olur da yaparsam :) Gercı cok uzaksınız ama :)

      Sil
  6. Merhaba,
    Ben de evimin salonunda sergilemek için yağlı boya tablolar arıyorum. Sizin eserleriniz içinde satılanlar var mı ? Ya da sipariş üzerine çalışabiliyor musunuz ?

    sevginim@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satılık yapmıyorum ben aslında ama hangi tabloyu beğendiğinize göre değişebilir tabi durum :)

      Sil
  7. Bayan, kafamda resimle ilgili biraz farklı bir proje varda ucretli olmak sartiyla yardım edebilir misiniz ? Yeteneklisiniz.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler