Bütün İyiler Biraz Küskündür*

Pazartesi, Mart 26, 2018

Yaralarım var benim, kah kabuk bağlamış, kah hala kanayan. Kimisi her dokunuşta hala can acıtan, kimisi kabuk bağladı zannedip, içten içe sızıyla hatırlatan.
Bazen birkaç cümle anlatır hislerimi, bazen en acı hisleri bastırmak için atılan yüksek kahkahalarım..
Minik minik gözyaşları süzülür umut dolu gözlerimden. Bazen de çığlık çığlığa ağlamak anlatır hislerimi..
Yaralarım var benim.. Hala kanayan yaralarım.. Hala kabuk bağlayamayan..
Küskün yanlarım var. Kırgın taraflarım var. Unutmak nedir bilemediğim anılarım..
Yüzüne bakarken tebessüm edip, içimi sızlatanlar var bir de.. kimi zaman özledim diyemeyip, öyle bakakaldığım.. Bazen tüm hırsımı ondan çıkarıp, sonra içten içe üzüldüğüm kahrımı çektiğini bildiğim sevdiklerim var. 
Bir yanım hüzünlü, bir yanım kederli.. Bir yanım hep küskün benim.. Büyük kahkahalarımla bastırdığım, en deli dolu hallerimle karşıladığım ama hep küskün bir yanım. Sana, ona, hayata, hayallerine, umutlarına, belki de kendine küskün o yanım.. 
En çok da o yanım sever yaşamayı, her gece hayaller kurmayı, her şeye rağmen umut etmeyi, hayatın tüm güzelliklerini, her koşulda keyif yapabilmeyi, yemek yaparken haz almayı, hayvanları sevmeyi, bir çiçek büyütmeyi, her bitirdiği kitap sonrası düşünmeyi, baharı-yazı belki sonbaharı, güzel kokular duymayı, şık olup baktırmayı, sahip olduğu her şeye şükretmeyi, anı kaçırmamayı, denizi-yosunu içinde deniz geçen her şeyi, sahip olduğu her şeye anlam yüklemeyi..
Yaralarım var benim.. Hala kanayan yaralarım.. Hala kabuk bağlayamayan.. Küskünlüğüm ondandır hayata.. Vazgeçmeden, deli gibi hayata bağlı yaşarken, hayatın hala kapatamadığı yaralarım.. Varoluş nedenimi unutmadan, durmadan yaşamaya çalıştığım.. 
Yaralarım var hala kanayan.. Bu yüzden küskündür hep bir yanım..



You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler