Günler Geçiyor..

Cumartesi, Şubat 22, 2014

 Bazen durup yalnızca şükredersin..Bir geçmişe bakar,bir şimdiye..Çok şükür dersin en içten halinle..
Bende öyle günlerdeyim bu vakit..
Zamanı yetiştiremediğim,yoğun günler..
Gün içinde gel-git yaşasan da eve geldiğinde haline şükrettiğin..
İş hayatım son hızda devam ediyor..Stres yaşadığım doğru..Ama diğer halimden çok daha iyi..Amaç var,bir neden var uyanmak için..
Tek sıkıntım trafik..İstanbul trafiği malum,benzemez başka şehirlere..Ee bende tecrübesiz olunca,biraz zorladı beni.Ama 2 haftadır altımda araba geziyorum İstanbul yollarında..
Kaybolduğum günler oldu elbette.Hatta saatlerce bile :) Ama yavaş yavaş alışıyorum..Diyorum ya her hali daha güzel geçen zamanlardan..
Geçen hafta eğitim-toplantı-iş yemeği dolu dolu bir haftaydı..Uzun zamandır beklediğim gibi..
Saatler süren trafik sonrası debriyaj yüzünden ağrıyan bacağımı saymazsak her şey güzel..Bir sıfata sahip olabilmek güzel,uzunca süre sıfatsız kaldıktan sonra..
Anlatacak güzel şeyler olsa da ben nazar değer diye bir şey söylemek istemiyorum bu vakitler..Yalnızca bir gece gezmesi sonrasında dönüş yolunda müziğimi açıp,arabamda giderken oh diyorum..Bu hayatın inişleri olduğu gibi çıkışları da varmış..Ben ki en diplerde gördüm o inişleri..O yüzden binlerce şükür..
Eve de pek girdiğim yok valla işe başladığımdan beri..Hep bir iş hali-gezme hali :) Bakmayın Cumartesi akşamı evde oturduğuma.Bu hafta çok yoğun geçti ve yapılacak işler birikti diye..Yoksa evi sadece otel gibi kullanıyorum :) Severim bilirsiniz :))
Neyse bu kadar özet yeter son günlerdeki hayatımla ilgili,
Yine diyorum hiç bir şey mükemmel olmayabilir,sonu çok güzel de..Ama ben anımı yaşıyorum.Halimden de memnunum şimdilik..
Hayat herkese beklediklerini versin,hem de en kısa zamanda..
Binlerce kez şükürr hayatımda eksikliklerini yaşadıktan sonra bulduklarıma...

You Might Also Like

2 yorum

  1. Merhabalar, NÜANS ART Sanat Galerisi olarak Sayfanızda yer verdiğiniz eserlerinizle ilgilenmek isteriz.Uygun Şekilde iletişime geçmenizi rica ederiz. https://www.facebook.com/

    YanıtlaSil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler