Time Is Holiday,Time Is Relaxing :))

Cuma, Ağustos 02, 2013


Evet tatil için son bir günüm kaldı.İstanbul'da sıcak-yoğun ve ramazanla geçen 1 aydan sonra vakit yine denize kavuşma vaktidir.Hee bir de tabi ki anne yemeklerine :)

Son 2 haftadır psikolojik olarak çöküşlerdeyim.İşsizlik başıma iyice vurmuş durumda,bir de uzun müddet yalnız zaman geçirince tahmin edersiniz ki iyice bunaldım.Gece gündüz ağladığım günler geçirdim.
Bu tatili yenilenme olarak değerlendirmek istiyorum.Döndüğümde her şeyin istediğim gibi olacağını hayal ederek..Hiç bir şeyden şikayet etmeden,sadece kafamı toparlamak ve yeni iş hayatına hazır olma zamanı..
Yazlığa annemlerin yanına gittiğimden dolayı yer-mekan-zaman sıkıntım yok.




Dalgaların sesi eşliğinde kitabımı okumak-huzur bulmak hayalim.
Fiziksel olarak maviyle buluşurken ruhen de maviyi bulmak istiyorum.Grileri yok etmek artık.


Tatil anlayışı dinlenmenin uzağından yakınından geçmeyen ve tatil anlayışı non-stop eğlence olan ben,bu sefer din-len-mek istiyorum.Bedenen değil ruhen.
Döndüğümde güzel günlerin,uzun süredir beklediklerimin beni bekleyeceğini düşünerek,hayal ederek ve hatta öyleymişcesine yaşayarak..


 Zaman yenilenme zamanı,zaman moral depolama zamanı..Güzel planlarım var gelecek günlere dair.Zaman mutlu olma zamanı..



Bu hislerle,bu umutlarla gidiyorum işte.Hiç bir şeyin ve hiç kimsenin de moralimi bozmasına izin vermemek üzere.Olumsuzluk istemiyorum artık hayatımda..Artık zaman kendini toparlama,güç toplama vaktidir.










Zaman maviyle kavuşma vakti..Mavinin kimselerde bulunmayan huzuruna erişme vakti..



Ben bunları yazarken siz sanıyorsunuz ki ben sessiz bir koyda dalgaların sesiyle baş başa olacağım.Ne yazık ki hayır :)Ben kendimi sımsıcak güneşin altına atıp,bronzluğuma bronzluk eklerken gümbür gümbür bir plajın ortasında olacağım..
Tam bir kaç sayfa daha kitap okumak üzere kendimi atmışken üzerime atılan suyla kendime gelip muz-hamburger-deniz bisikleti gibi tipik plaj eğlencelerine atılacağım :)
Belki bu zaman zarfında aldığım kilolarım için yürüyüş yaparım sabahları..He bir de bisiklet turlarımız..Ailecek yaptığımız..Yarışa her türlü varım,bilin yani :)
Okey olmadan yaz mı olurmuş,Çay bahçelerinde sabahladığımız okey partilerini düşün.
Her şeyi boş ver ben kafamda güzel şeyler planladım da en iyisi de yemek derdiyle uğraşmadan annemin hazır sofralarına oturacağım.Ohh miss :))
Değişik bir tatil yazısı oldu.Ben bile şaştım vallahi :) Olsun değişiklik her türlü iyidir.
Bende değişiklik için yenilenmeye gidiyorum..
Bir de nereye gittiğimi merak edenler için söyleyeyim.23 senedir babamın vazgeçemediği Erdek..Ben her ne kadar oradan sıkılmış olsam da..Bu fotoğraflar da oradan.Önceki seneler çektiklerim..
Şimdiden iyi bayramlar,tatil imkanı olanlara iyi tatiller :)
Bana da hayal ettiğim gibi zamanlar...

You Might Also Like

5 yorum

  1. umarım tatilinden geri kalan zamanı da güzel geçirirsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım buna çok ihtiyacım var çünkü :/

      Sil
  2. umarım tatilin gerçekten arınmana yardımcı oluyordur canım :) bende pek işe yaramamıştı, her yere depresyonumu da götürmekte bir dünya markasıyım çünkü. elimden geleni yapmıştım ama olmamıştı. Sen elinden gelenin de fazlasını yap. Dediğin gibi eğlen, hep kalabalık ortamlarda bulun. Ben salak gibi kitabımı alıp "kafa dinlicem ben!" diye hep tek dolaştım. Sonuç bu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende her yere depresyonunu götüren bir insanım canım hatta 1 ay önceki tatilimde aynen dediğin gibi zehir ettim kendime resmen.Bu sefer kararlar aldım hiç bir olumsuzluğu görmemek üzere.Umutlarım tamamen bayram dönüşü bir mucize üzerine yoğunlaşmış durumda.Bakalımm umarım her şey istediğimiz gibi olur artık..

      Sil
  3. dünyam başıma yıkılır gibi olduğunda,önce oturup hala güzel olan nelere sahip olduğumu düşünürüm...sonra "daha kötüsü ne olabilirdi" yi.bu da benim depresyon ilacım,inşallah sana da faydası olur arkadaşım,bil ki sahip olduğun bir çok şey bir sürü kimsede yok,aradığın huzuru bulman dileğimle,sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler