Rumeli Feneri-Sunday Breakfast :)

Cuma, Nisan 12, 2013

Son zamanlar biraz fazla mı geziyorum ne :) Kışın evde oturduklarıma sayayım bende.Bahar gelmiş gezmez miyim ben :)
Geçen hafta Pazar günü İngilizce kursundaki sınıfımla beraber Rumeli Fenerine kahvaltıya gittik.Başlığımın da neden İngilizce olduğunu buradan anlarsınız :)


Kahvaltı en sevdiğim öğündür,bilenler bilir.Hele bir de denize karşı Pazar kahvaltısı asla hayır diyemeyeceklerim arasındadır.Kursa başladığımdan beri en çok üzüldüğüm şey pazar kahvaltılarını kaçırmaktı.O yüzden bu gezi benim için süper oldu :)
Enfes bir kahvaltı sonrası hem yediklerimi eritmek,hem de etrafı gezmek amaçlı yürüyüşe çıktık.Ceneviz kalesini gezdik.














Şu tam ortadaki çocuk taklidi yapan da bizim İngilizce hocamız.Kendisi Amerikalı.Seviyoruz,eğleniyoruz  işte.Gezinin amacı da hem kaynaşmak hem de İngilizce konuşmaktı.Sırf İngilizce konuşmak için hocayı tutup tutup,hayatımı anlatıyorum :)


Bu da yine benden bir poz olsun :)






Gezinti sonrası Türk kahvelerimizi beklerken.Amerikalı hocamıza da kahve falı baktırdık o da ayrı :) O fotoğrafı sanırım telefonumla çekmişim buraya atamadım henüz.

Güzel keyfili bir gündü.Hem eğlendik,hem öğrendik tarzı :)Günün en kötü tarafı ise bizim oralarda olduğumuz sırada kalenin oradan 2 öğrencinin ayağının kayıp,suya düşüp boğulmalarıydı.Birebir şahit olmadık ama yine de haberlerini duyduk,çok üzüldük.
Şimdi ben bu yazının bir benzerini İngilizce olarak yazmak zorundayım.bu da ödevim işte :)


You Might Also Like

2 yorum

  1. çok güzel bi gezi olmuş, bende çok özledim pazar kahvaltılarını :( afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle çok güzel oldu :) Pazar kahvaltıları bir başka ya :)

      Sil

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler