Özlenilenlerle Özlenilen Vakitler :))

Pazar, Mart 10, 2013

'Öyle güzel dostlar biriktirmişim ki onun mutluluğunu yaşıyorum..' özellikle bu cümleyle başlamak istedim yazıma.Çünkü bunu dememe sebep olanlarla güzel bir gün geçirdim.
Üniversite arkadaşlarımla uzun bir süredir görüşememiştik.Gerek aynı şehirde olmayanımızın olması,gerekse iş bulma telaşlarımız gibi değişik nedenlerden ötürü.Bizim buluşmalarımız,kahvaltı keyiflerimiz,beraber sabahlamalarımızın da tadı hep başkadır.Ve hep kendini aratır..
Dün Nergisciğimin İzmit'ten gelmesiyle başladı günümüz.Buluşana kadar ufak aksilikler yaşamış olsak da sonunda kavuşmuş olmamızın sevinci vardı hepimizde.Yemek,kahve sohbet derken saatler nasıl geçti anlayamadık.Özlemişiz beraber sohbeti.Hatta buluşmadan önce bol bol fotoğraf çektirmeyi planlamamıza rağmen onu bile unuttuk.
Ta ki imdadımıza yetişen aynalara dek.


Ardından bir de geçen biri çevrilerek bir poz daha verilir.


Şadoşum geçerli sebeplerle yanımızdan ayrılmak zorunda kaldı..Bir dahakine bahane kabul etmemek üzere gönderdik kendisini.
Bizde şoförümüz Merve ve kopilot ben eşliğinde attık kendimizi Ortaköy'e doğru.Trafik olsun diye beklediğimiz nadir anlardandı.Bakınız:


Eve gelmemiz ve tekrar kendimizi dışarı atmamız pek uzun sürmedi.Haklıyız tabi Cumartesi akşamı evde oturanı dövüyorlar :)
Attık kendimizi boğaza doğru :) Ben yazmıyım fotoğraflar konuşsun :)



Dönüş yolunda nereye uğradık haydi bir tahmin bakalım :)


Bebekten geçilir ve bu işi en iyi yapana uğranmaz mı hiç.Diğer waffle satan yerler bomboş dururken ufacık bir dükkana sahip olanda kuyruğun uzamasından da anlarsınız elbet.Ab'bas Waffle tabiki :)
Epey bekledikten sonra Waffle'larımızı da almış mutlu mutlu evimize doğru yola çıktık :)


Bunu koymasam olmazdı kesinlikle.Mervem'in dün akşamki çabası takdire şayandı.Tebrikler tekrardan kuzuma :)
Uzuuun bir trafiğin ardından evimize ulaştık.Özlenilen güzel bir gün oldu.Sohbetlerimiz geç saate kadar sürdü.Eksikliklerini hissetmişim,dün bunu fark ettim.
Bugün de onları yolcu ettikten sonra yine o garip burukluğu yaşadım her zamanki gibi.
Arkalarından da durup düşündüm, baştaki cümleyi kurdum 'Öyle güzel dostlar biriktirmişim ki...'
Bunların devamı gelecek,daha güzel günlerimiz olacak.Yaza çok güzel planlarım var bekleyin kızlar :))

You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler