Çok Şey İstememiştim Ki Ben

Pazar, Ekim 19, 2014


Çok şey istememiştim ki ben aslında..Emek verdiklerimi yaşamaktı yalnızca..Ama hayat hep çok gördü.Şimdi bir kez daha üstelik..
Neyi düşlesem elimde kaldı,cam kırıkları gibi yüreğime battı..Ne için ödün versem sonu hüsran oldu..Şimdi bir kez daha üstelik..
Uzun yollardan geldim ben,Yorgunum..Yüreğim yorgun,zihnim yorgun..Şimdi neden geldim ben öyleyse dedirtiyor bu durum..Neden ? Neden bindim ben o otobüse..Neden buradayım..Hayat işte bir yerden alıp,bambaşka yerlere getirip 'buradan devam et' diye yolun ortasında bırakıyor..Oysa böyle düşlememiştim ben bu yola çıkarken..
Çok şey istememiştim ki ben..Işıkları kapatıp,kanepeye uzanmış..Üzerimizde battaniyemizle..Romantik bir film izlemek..Patlamış mısırları da unutmadan asla..Kocaman bir kase..İçeceksiz olmaz asla..Çok sever bilirim.Hem de kendi içeğini bitirip,benimkinden içer her seferinde..
Çok şey istememiştim ki ben..Bir pazar kahvaltısı mesela..Yok boğazda falan değil bu sefer..Evimizde..Hani doğum günümde bizim için aldığım kırmızı takım var ya onlarla..Kalp kalp tabakları olan.Kahvaltının mutlulukla ilgisi kesinlikle var,inanırım..Omlet yapsam mesela..Peynirli otlu.En sevdiğinden..Beraber aldığımız kalpli kalıplarla..Zeytin sevmez diye ben sevsem bile masaya koymasam..
Çok şey istememiştim ki ben..Beyaz bir koltuk..Üstünde kendi yaptığım tablom asılı..Kırmızı sandalyeler..Hani taş da kaplayacaktık bir duvarı..Bir de yatak odasına koymak üzere seçtiğimiz fotoğraflar vardı..Onlar da çerçevesiz kaldı..
Çok şey istememiştim ki ben..İşten gelince ben yemekleri yapacaktım..O salatayı..Ben severim diye mısırı bol olacaktı..Daha,çok beğendiği pilavımdan yapacaktım defalarca..Ve dahası..Ben yıllarca her yaptığım yemekte o anları düşünürdüm..En sevdiğime en sevdiklerimden yapmak..Hani kalbine giden yol mideden geçer ya..
Çok şey istememiştim ki ben..Huzurlu evimde huzurlu anları yaşamak..Daha tablolarım var,duvarları süsleyecek.Arkadaşlarımızı ağırlayıp,anılara anılar ekleyebilmek..
Çok şey istememiştim ki ben..Bizim yazlığa gidip,mangal yakacaktık terasta..Sonra geçtiğimiz yılları yaad edip,o zamanlara gülüp duracaktık..El ele gezecektik sokaklarında o zamana inat..
Çok şey istememiştim ki ben..Tuzlu kahve yapıp,altına da 'yüzünü buruşturan tek şey bu olsun.Bundan sonra şeker tadında günlerimiz olsun' diye not yazacaktım..
Çok şey istememiştim ki ben..' Söz verdim sana deniz gözlüm..Küçücük bir kız çocuğuyken üstelik..' diye başlayan kendi yazdığım şiirimle giriş yapacaktık nişan günümüzde..Birbirimizin gözlerine bakarak okuyacaktık..Hani ilk okuduğumda gözlerini dolduran..
Çok şey istememiştim ki ben..15 yaşından beri hayalini kurduğum gibi bembeyaz gelinliklerle evimin merdivenlerinden kollarında inmek..2 kemancı olsa demiştim bir de..
Ben çok şey istememiştim ki...

You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler