23 Mart 2014 Pazar

2

Yeni İlgi Alanım:Tabak Çanak

Bende artık çeyiz hazırlıklarına başlamayı düşüyorum malumunuz..Zaman geçiyor..Hele bir de benim gibi dekorasyona tasarımlara merakınız oldukça fazlaysa,tabak-çanak aşkıyla dolu olabiliyorsunuz.Bilgisayarı her açtığım da ilk baktığım şey porselen takımlara tekrar tekrar göz atmak oluyor.Ya da bir avm'ye gittiğimde girdiğim,yanımdakileri girmeye zorladığım mağazalar tabi ki yine aynı..


Yeni mi başladı bu sende derseniz.Hayır yeni değil.Kendimi bildim bileli ev dekorasyonuna büyük ilgim var.Lise hayatı boyunca mimar olmayı isteyen ama kimyager olup hayatına devam eden bir insanım bende..Hayallerini de yalnızca kendi evi için kullanabilecek üstelik..O yüzden her ayrıntıyı kaçırmadan planlamak istiyorum.
İşe de başlayınca bende bu sefer bakma kısmından alma kısmına geçmeye çalıştım..Ama 1 aydır alacağım diye girdim ve her defasında daha çok kafamın karıştığı-kararsızlaştığım günler geçiriyorum.Ben ki hep hızlı karar vermemle övünürdüm oysa ki..
Daha bir kahvaltı takımına bile karar verememişken,bütün evi nasıl düzeceğim,inan bilmiyorum :(
Sanırım her ayrıntıyı atlamadan,her şey kusursuz olsun istediğim için olsa gerek..
Bu konuda bol bol postlar hazırlayacağım diye düşünüyorum herhalde.Blogumun yeni tasarımında kategoriler de eklemişken hazır,hemen bir bölüm daha oluşturuyorum :))
Yardımlarınızı-fikirlerinizi de bekliyorumm :))
İyi pazarlar :))

2 yorum:

  1. :) Hayırlı olsun bence canını sıkma baktıkça ve almaya başladıkça arkası gelir ve bi süre sonra yine övündüğün gibi hızlı karar verip alışveriş yapmaya başlarsın ;) Aldıklarını, beğendiklerini mutlaka paylaş ben dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende oyle dusunuyorum bir baslasam devami gelecekmis gibi.Aldgim zaman hemen paylasimlarmi yapacagim:)

      Sil