24 Mart 2014 Pazartesi

2

Kahvaltı Takımı Sorunsalı

Porselen takım konusunda kararsızlığımı yazmıştım.Bende alacaklarıma kahvaltı takımından başlamak istiyorum.Her zaman en sevdiğim öğün hep kahvaltı olmuştur.O yüzden daha bir meraklıyım kahvaltı takımlarına..
Mutfağımı kırmızı istediğimden dolayı en azından kahvaltı takımım kırmızı olsun istiyorum.Fakat,vintage oldukça yaygınlaştığı için pembiş pembiş takımlar var her yerlerde.Ben hem kırmızı olsun,hem kare olsun isterken tam olarak hayalimdekileri bulamadım.Oysa bundan daha önce ne kadar güzeller vardı.Almaya gelince iş değişti.
İlk önceliğim hep Bernardo olduğundan önce onlardan alternatifler sunmak istedim.
Tek kırmızı ve kare takım bu şuan için.Ama artık bunu da çok beğenmez oldum diyebilirim.




Her ne kadar pembe ve yuvarlak olsa da,bu da sempatik gelmeye başladı.

Bir kırmızılı takım daha..

Bugün de nette bununla ilgili dolaşırken bir takım daha beğendim.Kafamdakinin tam aksi renklerde hemde.Pierre Cardin markalı kahvaltı takımı.


Çok soft ve nötr renklerde geldi.Ayrıca katlı kurabiyeliği ve ayaklı pasta servisi de olduğundan hem kahvaltı seti hem de çay seti olarak da kullanabilirim dedim.Tabi o parçaları ayrı eklemem gerekecek.Fiyat olarak da diğerlerinin 2 katı olmasına rağmen bu amaçla kullanırsam aynı olacak gibi.

Derseniz kırmızı aşkın ne olacak diye.Onu da şu şekilde çözmeyi düşünüyorum.


Diğer takımı daha kalabalık ve özel sofralarımda kullanıp,kırmızı sevdamı yalnızca 2 kişilik bu takımla değerlendirmeyi düşünüyorum.Üstelik kalpli,çok da özel :)Hem zaten başka parçalarla da desteklenebilir.
Bu takım nereden derseniz Keramika'dan.Şuan stoklarda kalmamış o yüzden bekliyorum.İlk fırsatta alacağım.
Bu konuda fikirlerinizi bekliyorum.Yorumlara çokça açığımm :))
Sevgiler :))

2 yorum:

  1. :) Kırmızıya sevdanı sevdim ben :) Son fikrin bana çok mantıklı geldi. Kırmızıda çok alternatif yok sanırım şu sıralar o yüzden diğer takımı alıp 2 kişilik sofralarınız için Keramika takımı alabilirsin ben o takıma bayıldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya kirmizi alterntfler cok kısıtlı. O takimi bnde cok begendim. Daha iyi olacak boyle sankii
      Senin de begenip desteklemene cok sevindimm 😊😊😊

      Sil