24 Ekim 2013 Perşembe

6

Bir Kahve Molası


Türk kahvesi olmazsa olmazlarımdandır.Her sabah kahvaltı sonrası ararım,yokluğunu da hissederim.Geçen kışı evde geçirdiğim için annemle her sabah karşılıklı içerdik.Yaz döneminde o olmayınca ben tek başıma bile yapıp,içer oldum.Hele bir de yararlarını okuduktan sonra daha bir istekle içmeye başladım.
Sohbetini severim ben kahvenin.Yanında lokum ister,dost ister,sıcacık sohbet ister.Sevmeyenini de hiç anlayamam doğrusu.
Annem yazlıktan döndüğü için-çok şükür- başladık yine kahve keyiflerimize.Her defasında da ikimiz de fal bilmememize rağmen kapatıp annemin yorumlarıyla motive oluyoruz :) Bolca balığım-yani kısmetlerim,bir sürü kuşum-onlarda haber oluyor,bir de kocaman devem var.Yani fala bakarsak çok yakında işe gireceğim ben :) Bende sürekli 'aa şurdaki gelinlikli bir kız mı ' deyip duruyorum her seferinde :)Ahh tabi fallarla olsaydı,biz eğleniyoruz işte öyle:)

Bu da bugünkü benim ellerimden mis gibi köpüklü Türk kahvem :)


Aman ağzımın tadı bozulmasın,hep böyle olsun.Bu arada kahveye de beklerim :)

6 yorum:

  1. Ne güzel bir görsel:) Türk kahvesi keyfini ben de çok severim. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. Türk kahvesi candır, sohbeti de paha biçilemez.. Ben de kahveye beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Böyle değerini bilenleri görmek de güzel..Ayrı şehirlerdeyiz sanırım ama bir gün olur belki :)

      Sil
    2. İzmir'e yolun düştüğünde beklerim ;)

      Sil
    3. Teşekkür ederim aynen bnde İstanbulda beklerim :)

      Sil