31 Temmuz 2013 Çarşamba

3

En Güzel Hediye :)




Sanata merakım ee artık herkesçe bilinir oldu..Örneğin resim bunların en başlıcası..Tabi beni besleyen şeyler de var.Ne mesela dediğinizi duyar gibi oluyorum ?
Aslında her ruhun gıdası olan şey.Evet bildiniz..Müzik :)


Son dönemlerde müzik var müzik var tabi ki.Kaliteli müzik ayrı bir tat keşfedene..
Yakın bir arkadaşım var.Adını söylemezsem kızar bana Cansıncığım :) Geçenlerde onlara gitmiştim.Babasının inanılmaz güzel bir müzik arşivi var.Her tarz hemde.Ve kusursuzca arşivlenmiş.Gerçekten hayran kalmamak elde değil.Benimde keman merakım malum..Keman sesine aşkımı orada da dile getirince.Ve klasik müzik,enstrümental müzik derken.Tansel amcam sağ olsun bana arşivinden çok güzel bir DVD hazırlamış.
Eve gelir gelmez açtım hemen müziğimi,bir tarafta da üzerinde çalıştığım tablom vardı.Keyif buydu işte değerini bilene :) Sıkıldığımdan yakındığım tablodaki çizgilerimin bile değiştiğine şahit oldum,mübalağa yapmıyorum :)


Hepsini dinlemeye fırsat bulamadım henüz.Ama şuan bile arka fonda müziğim mevcut.Yeni bir yemek keşfetmek gibi bir şey bu.Yeni bir parça keşfetmek.
Müziklerimi sizinle paylaşmak isterdim ama yüklemeye çalıştım epey uzun sürdüğünü görünce vazgeçtim,kendime sakladım :) Daha sonra onu da yaparım en azından 'en'lerimi seçer paylaşırım :)
Evet benim için en güzel hediyelerden biri oldu bu da:) Keşfetmeye açık bünyem böyle şeylere bayılıyor.Hele bir de ruhuma dokunuyorsa söylenecek söz yok.
Teşekkürlerimi bildirmek isterim yeniden.Ama yine yine gidip yenilerini istemeyeceğimin garantisini de veremedim şimdi :))

3 yorum:

  1. O müzikleri dinlemeyi ben de çok isterim :)
    Harika bir hediye olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta paylaşıcam :) Aynen öyle çok güzel bir hediye oldu :)

      Sil
  2. Kuzuumm :-) ne mutlu bize ki senin ruhuna hitap eden dinledikçe bizi hatırlayabileceğin bir hediye oldu gider gitmez dinleyip bir yandan da resim çalışmalarıa başlaman daha da mutlu etti beni :-) artık özel olarak söylemeye gerek yok herşeyin yerini gördüm sadece bir tansel amca demen yeterli :-):-) gerisini ona bırak başka yerlerde müzik arama artık :-) her türlü yardımcı olur biliyorsun

    YanıtlaSil