18 Mart 2013 Pazartesi

6

Makyaj Düzeni Mim'i


2. mimi yine Yaprak'tan aldım.Kendisine teşekkür ediyorum.Postumu geç hazırladığım için de özür diliyorum.Bu seferki mim makyaj düzeni üzerine.Bende kendi düzenimi fotoğrafladım.Ve sizlerle paylaşıyorum.
Eskiden tüm makyaj malzemelerim ve bakım ürünlerimi şifonyerimin üzerinde tutardım.Ama son dönem onun üzerini boşalttım.Her şeyi kullandığım yerinde saklıyorum artık.


Şifonyerin üzerinde parfümlerim,günlük kullandığım yüz ve el kremlerim gibi sürekli elimin altında olması gerekenler var.He bir de dekorasyonuma uygun objelerim :)




Bu güzel kutu erkek arkadaşımın ablası tarafından yapıldı.Emek olduğu için de ayrıca çok değerli benim için.


Günlük kullandığım makyaj malzemelerim bunun içinde duruyor.Hem üstünde gözü olması hem de çekmecesi olması çok iyi.Daha düzenli oluyor her şey.


Yine bu takı kutumda çok sevdiğim bir arkadaşımdan hediye.Buna da sadece küpelerimi koyuyorum.


Ojelerim ve diğer takılarımda çekmecede duruyorlar.Eskiden ojelerimi de şifonyerin üzerinde tutardım ama hem dağınık görünüyor,hem de çabuk tozlandığı için alta aldım.


Yeni eleme yaptığım için yalnızca bu kadar ojem kaldı.


En başta dediğim gibi her şey kullanılan yerde duruyor.Bu banyodaki dolabımız.Bu 2 raf bana ait.Makyaj temizleyicilerim,vücut yağları,aseton,maske,her akşam asla es geçmediğim gül suyum.Hepsi burada duruyor.Daha rahat ediyorum kullanırken.
Kendi düzenimi sizlerle paylaştım şimdi bende bir kaç arkadaşımı mimleyeceğim.Etkinliğin devam etmesi adına.
Sabırsızlıkla postlarını bekliyorum. :)

6 yorum:

  1. Canımm çok güzel bir post olmuş ne kadar düzenli olduğun gözümden kaçmadı :) Ayrıca küpelerinide çok sevdim kurcalayasım geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim canım.Kendimce bir düzen oluşturdum işte böyle.Küpelerimi kurcalamaya beklerim o zaman bende :))

      Sil
  2. Merhaba,
    Makyaj masanınızın ne kadar düzenli olduğunu görünce,kendiminkini yayınlamasam iyi olur diye düşündüm :)
    Resimleri çektiğimde ekleyeceğim,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman bu kadar düzenli durmasa da sık sık bu hale getirmeye çalışıyorum işte :) Sizinkini de merakla bekliyorum :)

      Sil
  3. Bu ne düzen? Kendiminkileri yayınlamaya utanırım valla. :) Yine de deneyeceğim. ;) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay siz böyle düzenli dedikçe bana 'bu ben miyim' der oldum :) Genelde düzeni severim ama öyle çok çok da değilimdir :) Haydi sende yayınla merak ettim :)

      Sil