Sevgililer Günü Sürprizim :))

Perşembe, Şubat 14, 2013





İşte ellerimden çıkan kurabiyelerim :) Dün bütün günümü bunları yapmak için harcadım.Sağ olsun arkadaşım Cansın da geldi,iş bölümüyle hallettik.Hatta ona da böyle bir demet hazırladık.


Uzun zamandır şeker hamurlarıyla kurabiye yapmayı denemek istiyordum kısmet 14 Şubata oldu işte.Yapılışını bir sonraki postumda uzun uzun anlatacağım ama şimdi işin duygusal boyutu yalnızca :)
Sevgilim ne mi yaptı görünce?Tabi ki bayıldı,çok beğendi :) İnce fikirli oluşumla gurur duydu ve bu insanın onun hayatında olmasıyla mutlu oldu :) 
Sevdiğin insana kendi ellerinle bir şey yapmak kadar mutluluk verici bir şey yok fikrimce.Onun mutluluğuyla mutlu olmak diye bir şey var.Kurabişlerimi de aynen böyle mutluluk ve heyecanla yaptım.Un-şeker katarken en önemlisini ekledim içlerine.Ne mi tabi ki sevgi :)Paketlerin içlerine her birine ayrı ayrı da not yazdım.İşte o zaman hediye olmuş oldu :)Aşkımda çok mutlu oldu.
7 senelik bir ilişkide hala bir şeyler heyecan veriyorsa daha ne olsun en büyük hazine bizim değil mi:) Her seferinde başka bir şeylerle karşısına çıkma heyecanı ve isteği verdiği için de şükürler olsun..
Bugün nasıl mı geçti dersek ? Aslında 14 Şubat öyle önemli bir gün değil,bizim çok daha bize özel önemli günlerimiz var.Ama tabi ki sıradan bir gün gibi geçirmeyi de tercih etmem.Sonuçta herkes sevgi pıtırcığı gibi ortalarda dolaşırken bende sevdiceğimi yanımda isterim.Minik bir şeyle yüzünü güldürmek isterim,tabi ki gülmek de :))
Boğazda ettiğimiz güzel bir kahvaltı sonrası birbirimize aldıklarımızı verdik.Kahve-pasta keyfimiz derken.En sonda sinemayla tamamladık günü.Aslında aşkımın aklında daha güzel planlar vardı ama ben reddettim gerek yok diye düşündüm.Çok da güzeldi.Aşkımda bana hep istediğim bir şeyi almış.Ama o kadar büyük ki eve getiremedim bazı şartlardan ötürü.Getirdiğimde hemen paylaşacağım şimdilik sürpriz kalsın :)
Aldığım son haberlere göre kurabiyeler evde de çok beğenilmiş.Bir gelin adayı olarak iyi puan aldım herhalde :)
Neyse bugünlük bu kadar.14 Şubat falan bahane biz sevgiye gün koymuyoruz ama eksik de kalmıyoruz böyle zamanlardan.Herkese bol bol sevgi diyelim o halde bugün :)Olana devamını,,olmayana en safı-en tertemizini..

You Might Also Like

0 yorum

Hakkımda-Dilek Budak

Photo Profile
İstanbullu. Evli ama çocuksuz. Mesleği bilim, ruhu sanat, elleri yaratıcılık dolu olan. Yazmak en büyük tutkusu. Hem plazalı bir iş kadını, hem mükemmellik seviyesine gözünü dikmiş ev kadınıyım ben. Bazen aşçı, bazen sanatçı, bazen toplantıdan toplantıya koşan beyaz yakalı. Her şeyden bir doz olmalı hayatında. Ama az ama çok. E o zaman ne diyoruz. Hoşgeldim :)

Instagram

İzleyiciler