30 Ocak 2013 Çarşamba

12

Mim :)


 İlk mimimi almış bulunmaktayım.Sağ olsun var olsun ilk mim Yaprak'tan geldi :) Kendisine teşekkür ediyorum.Ve açıklama yapıyorum.


Liebster Projesi Award Ödülü adı kapmasında bir etkinlikmiş.Takipçi sayısı 200'ün altında olan bloglara destek olmak amaçlı bir etkinlik.
Size mim veren arkadaşlarınızın sorduğu soruları yanıtlıyorsunuz ve kendiniz hakkında 11 gerçeği yazıyorsunuz.Daha sonra da sizin hazırlamış olduğunuz sorularla birlikte arkadaşlarınızı mimliyorsunuz.İşte bu kadar basit :)
O zaman hemen Yaprak'ın sorularına geçiyorum ve zevkle yanıtlıyorum.

1-Bir günlüğüne ünlü biri olman gerekse kim olmak isterdin ?

Ünlü biri olmayı hiç bir zaman hayal etmiş bir insan değilim.Ama ünlü biri olmam gerekiyorsa güzelliği değil de yeteneğiyle ünlü olmuş birini tercih ederim.

2-Bugüne kadar hangi şehirleri ve ülkeleri gezdin ?

Kocaeli,Sakarya,Balıkesir,Antalya,İzmir,Nevşehir,Ankara,Çanakkale,Tekirdağ,Bursa.İstanbul'u saymıyorum bile doğup büyüdüğüm şehir.Ne yazık ki hiç ülke gezemedim henüz.

3-Nasıl bir öğrencisin ya da öğrenciydin ?

İlk okul ve ortaokulda inanılmaz hırslı,başarılı ve çalışkan bir öğrenciydim.Lise ve üniversitede yavaş yavaş kaybetsem de bunları sorumluluk sahibi,çalışan bir öğrenciydim.

4-Kullandığın parfüm?

Armani Code ve yıllardır değişmezlerimden Amor Amor.

5-Senin için ayakkabı mı çanta mı daha önemli?

Ayakkabı ve çanta tutkusu büyük olan bayanlardanım bende.Zaman zaman ilgim ikisi arasında değişkenlik gösterse de ayakkabı der başka bir şey diyemem :)

6-En sevdiğiniz renk ?

Bu soruya cevabım kesinlikle kırmızı olacak :)

7-Konuşkan mı sessiz mi kişiliğin var ?

Sessiz asla değilim.Konuşkan hatta zaman zaman fazlasıyla konuşkan bir diyebiliriz :)

8-Dünyanın sonu geliyor son bir gününüz kaldı deseler son gününü nasıl geçirdin ?

Ben kesin o günü de kendime zindan ederdim :) Böyle melankolik bir yapım var çünkü.İstediğim gibi olmazsa gün zehir edebiliyorum kendime.Ama o günü sevgilimle geçirmek isterdim herhalde.Öbür tarafta kavuşabileceğimiz kesin değil malum :)

9-Deniz kenarı bir ev mi tercih edersin,orman içinde bir ev mi ?

Bilenler bilir benim deniz tutkumu.O yüzden bu soru kaç yıl sonra sorulursa sorulsun cevabım hep aynı.Tabi ki deniz :)  

10-Hayatta olmazsa olmazın nedir ?

Yazmak-okumak-sevmek :)

11-En gıcık olduğun insan tipini tarif eder misin ?

Gıcık olmaktan çok tahammül edemediğim insan 3 tip insan.
Yalancı insan,verdiği sözü tutmayan insan ve nankör insan.Asla tahammülüm yok.

  1. Hobi olarak yağlı boya resimle uğraşıyorum.Amatör ressamım kendi çapımda :)
  2. Klasik müzik dinlemeyi severim.
  3. Keman sesine aşık bir insanım.Beni bir kemanla çok güzel etkileyebilirsiniz mesela :)
  4. Yeni mezun bir kimyagerim ve iş arayışındayım.
  5. Kameralardan nefret ederken geçen hafta tv'de yarışma programına çıkmış bir insanım :)
  6. Sokaktaki saldırgan köpekler hariç pek korkum yoktur hayatta.
  7. Ev dekorasyonuna aşırı bir ilgiye sahibim.
  8. En büyük hayalim mimar olmaktı.Ama artık -dı :(
  9. Adrenalini yüksek olan şeyleri severim.Hız,yükseklik gibi :)
  10. Yıllarca günlük yazdım ve toplam 10 tane günlüğüm var.
  11. Tam bir deniz tutkunuyum.Denizin yanında,içinde,dışında,altında,üstünde,yakınında her yerinde olmayı seviyorum :)

Şimdi de sıra benim sorularımda ;
  1. Mesleğiniz nedir?
  2. En sevdiğiniz renk?
  3. Almaktan en çok hoşlandığınız hediye tarzı ?
  4. Beslediğiniz evcil hayvanınız var mı?Yoksa hangisini beslemek isterdiniz?
  5. Zamanı geriye alma şansınız olsa hayatınızın hangi dönemine geri dönmek isterdiniz?
  6. İlgilendiğiniz bir spor dalı var mı?
  7. Sinema mı,tiyatro mu?Hangisinden daha çok keyif alıyorsunuz ?
  8. İşte bu benim şarkım dediğiniz bir şarkınız var mı?
  9. Gezmeyi en çok istediğiniz ülke hangisi ?
  10. En sevdiğiniz yazar hangisi ? Ve bir kitabını önerir misiniz ?
  11. Olmazsa olmaz dediğiniz makyaj malzemesi hangisi ?
Şimdi de mimlediğim blogger arkadaşlarım;


Şimdiden tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim :) Umarım sorularımı beğenirsiniz.Keyifle tek tek okuyacağım hepsini :) Kendiniz hakkında 11 gerçeği yazmayı da unutmayın :)Etkinliği de arkadaşlarınızı mimleyerek ve kendi sorularınızı sorarak devam ettirebilirsiniz.


12 yorum:

  1. Keyifle okudum cevaplarını çok teşekkür ediyorum cevapladığın için:) Güzel bir etkinlik olmuş dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle çok güzel bir etkinlik olmuş :)Ben teşekkür ediyorum:)

      Sil
    2. Selam canım beni mimlemişsin cevapladım,teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Ben de yanıtladım, ama doğru yere gönderdim mi ondan emin değilim. :) 5 kere de göndermiş olabilirim tabii. :)

    Hoş bir düşünce, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nereye gonderdın kı sen :) Soruları blogunda yazıp yayınlaman gerekıyordu.

      Sil
    2. Hahahaha hadi ya. :) Ben şu sol alt köşede bir mail adresi gördüm, ona gönderdim. Kim bilir kime gitti. :)

      Ofisten çıkmam lazım şimdi, yemekli toplantım var. Möhöm! :) Eve gittiğimde koyarım artık. :)

      Sil
    3. Ahahah gerçekten mi :)Neyse sen müsait zamanında yayınlarsın postunu.Kolay gelsin o zaman sana :)

      Sil
    4. Zeka fışkırır bazen benden böyle. Hiç anlayamam ne yapmam gerektiğini. :)

      Sil
    5. Olsun olsun :) Hazırlarsın postunu müsait olduğunda istersen tabii ki :)

      Sil
    6. Becerdim \o/ Çok teşekkürler. İnanılmaz keyifliydi, hem soruları cevaplamak hem soru hazırlamak hem de sevdiğim blogları mim'lemek :)

      Sil
  3. Merhaba,neti bugün açtığım içim Mim'i yeni gördüm,şimdi cevaplayacağım.
    Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla beklıyorum o zaman bende :)

      Sil