9 Aralık 2012 Pazar

0

Ben Yaptım:Eski badiden kolye yapımı


Hep melankolik takılmaktan sıkıldım bu aralar.Odamda da epeyce vakit geçirdikten sonra hiç boş durmayan-ve tabiki beni de boş bırakmayan- beynim yine bana yaptırdı yaptıracağını:)
Ne mi yaptım ? Öncelikle çekmecemi açtım.Şöyle bir araştırdıktan sonra elime küçülmüş badilerim geldi-bebekliğimize özenip tekrar giymeye başladığımız,alışınca da vazgeçemediğimiz o çıt çıtlı badilerimiz :)
Kesmeden önce fotoğraflamayı unutmuşum,geç fark ettim.Olsun ne olduğu,neyden olduğu çok da önemli değil.


Herhangi bir kağıda kalıp çıkarttım öncelikle.Çok zor değil,bir CD yardımıyla yapabilirsiniz.Ya da pergelin de epey işinize yarayacağını düşünüyorum.Ben CD ile yaptım onu da söyleyeyim :) Tabi sadece içi için geçerli.Diğer kısmı elinizde çizip simetrik olmasına özen gösteriniz efendimm :)



CD'den sonra yine bir daire buldum.Minik kavanoz kapağı :) Onu kumaşın üzerine koyarak bir sürü daireler çizdim-kestim.4-5 tane daireyi üst üste koyarak kenarlarını kestim.Zaten penye olduğu için onlar kendi içlerinde bir karmaşa haline bürünüyorlar.Sizin özel olarak bir çaba harcamanıza hiiç gerek yok :)


Daha sonra kalıp yardımıyla kestiğim kumaşın üzerine o salaş dairelerimi diktim.Sağlam olmasına dikkat edin ki düşmesinler.Badinin askılarını da arkasına bağlamak için yaptık mı tamam sayılır.Fakat arkasına keçe benzeri sert bir kumaş daha dikmek gerekiyor ki sert dursun.
Vee işte bu gece ki eserimmm :)




İtiraf edeyim ki ben henüz altına keçe dikmedim.Gece yaptığım için alamadım.Sadece fotoğrafını çekmek için kağıda iğneledim :) Ama aynı etkiyi verdi yani.
Bir kaç renginden daha yapmayı düşünüyorum.Artık elimdeki badiler bitene kadar :) Güzel güzel kullanmalar dileyelim o zaman :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder