16 Aralık 2012 Pazar

2

İştee Yılbaşı Ağacımmm :)


         
          Evet işte benim yılbaşı ağacım :)Küçüklükten beri en çok sevdiğim şeyler arasında gelir,yılbaşı yaklaşırken ağaç süslemek.Hangi çocuğun hoşuna gitmez ki..Işıklı,rengarenk.
          Hatta henüz bir ağaca sahip değilken,kumaşlarla sopalarla kendi yapmış olduğum bir ağacım bile vardı..Yaratıcılık küçüklükten vardı bende,o zamanlar daha fazla fazla üstelik :) 
          Bu sene de süslemek istedim yine ve paylaşmak istedim hem ağacımı hemde bunu yaparken ki düşüncelerimi..



Bir sürü süslerim var.Zamanında tüm evi süslemişliğim vardır.Hatta yıllar önce bir sene cama bile yanıp sönen ışıklar asmışlığımı da söylemeden geçemicem.Babamın yorumundan ve zorlamasından dolayı kaldırdığım :)
Yılbaşına karşı ayrı bir hassasiyetim var nedeni bilmediğim.Aslında bilmemek değil,nedeni açık..Yeni bir yıl,yeni umutlar..O yüzden güzel geçmeli o gece,mutlu girilmeli yeni yıla.Heyecanla karşılanmalı gelecek olan güzel günler,güzel düşler,güzel umutlar..


Evett ağacımızın süslemesine kaldığımız yerden devam edersek,yılbaşı ağacım için kullandığım süslerimi de yukarıdaki fotoğraflarda göreceksiniz.Özel olarak fotoğrafladım :)
Hepsini seviyorum ama en çok en sondaki melek figürümü seviyorum.Hani dedim ya yeni yıl yeni umuttur diye.İşte o melek gelip benim de hayatıma dokunacak,sanki onun temsili gibi..Buna çok ihtiyaç duyduğum zamanlardayım çünkü.
En baştaki kozalığımı ben kendim yaptım.Çok severim böyle şeyler toplamayı.Ve topladığım şeyleri sonradan değerlendirmeyi.Pikniğe gidip çiçek toplar kurutur,değişik şeyler yaparım.Ormandan kozalaklar toplarım.Denize gider deniz kabukları,renk renk taşlar getiririm gün sonunda yanımda.Daha bunun gibi bir sürü şey var.Ama en önemlisi hepsini kendi yaratıcılığımla birleştirip bir yerde mutlaka kullanırım :) Bu kozalağı da kendim galveniz boyasıyla boyayıp ağacıma yeni bir nesne kazandırmış oldum böylelikle :)


Aslında çok büyük bir ağaca sahip değilim.Bende evdeki başka bir çiçeğin olduğu küpü bu şekilde değerlendiriyorum.Hem yere koyduğumda daha sağlam oluyor,hem de ağacım biraz daha büyümüş oluyor.Renkli yanıp sönen ışıklarımı taktıktan sonra-ki benim ışıklarım yanıp sönmüyor artık:)Sadece yanıyor-diğer malzemelerimi de özenle yerleştiriyorum.
Her bir nesneye anlam yükledim ben bunları yaparken.
Melek hayatıma dokunacak olan meleği temsil ediyor demiştik.
Hediye paketleri koydum.Sevdiklerimden güzel hediyeler alıp,güzel hediyeler vermek için.
Noel baba yine isteklerimi getirsin diye.
Kalp koydum.Kalbimiz hep doğru kişiler için atsın.Hayatımıza bol bol sevgi gelsin diye.
Daha bir çok nesne yükledim ağacıma bana yeni yılda düşlediklerimi getirsin diye :)


                    İşte ışıkları da yaktık mı ağacımız hazır :) Işıl ışıl bekliyor yeni bir yılı.O halde bu seferki dileği             kendim için yolluyorum.2013 benim yılım olsun..2012'de kalsın olumsuz ne varsa.Yeni bir yıla ve beraberinde getireceği güzel günlere en çok ihtiyaç duyduğum zamanlarda diliyorum bu dileklerimi..Benim gibi hisseden kim varsa paylaşmaya hazırım dileklerimi..
                    Haydi o zaman yeni bir yıl bizim için gelsin,yeni güzel umutlarla..




             



2 yorum:

  1. Süperrr bi paylşm olmuş :). Yılbaşının geldiğini bu ağacı görünce anımdadım yalnız...yılbaşı ağacı süslmk çocklugndan beri içnde ukte olmuş bri olarak...Açılayın deyimiyle dileğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. :)Çok teşekkür ederim canım benim.O zaman bir sonraki sene ağacımı süslemek için seni bekliyorum :) Kocaman bir ağacımız olur belki de seneye :)

    YanıtlaSil