7 Aralık 2012 Cuma

0

Duşta Hayaller Peşinde


 Türk'ün aklı ya kaçarken ya da s****ken çalışır derler ya.İşte bende ona bir yenisini ekliyorum.Benimki de duştayken çalışıyor.
 Ne zaman duşa girsem bütün çıplaklığıyla hayatımı irdeliyorum.Olayın şeklinden olsa gerek.Sıcak sular akarken üzerimden sanki bende tüm olumsuzlukları akıtıyorum.Önce üzerimden sonra da giderden kanalizasyona doğru..Tertemiz sular dökülmeye başlıyor bu sefer üzerime kirler gittikten sonra,o zaman da yeni kararlar alınıyor.Yepyeni,tertemiz düşler kuruluyor.
Kimisi şarkı söyler ya duştayken,bende film çeker dururum hayatım üzerine..Ben; benim filmimin başrol oyuncusu..Kimi zaman esas kız,kimi zaman mağdur genç.Bazen intikam peşinde hırslı bir kadın..Dahası da yok mu,var elbet :)
 Hayal dünyam oldukça gelişmiş bir yapıya sahip.Belki bunlarla bir kaç film,bir kaç dizi çekip,hatta ütopik kısımlarında da çizgi film bile çıkarabiliriz.
İsterseniz pembe dizi bile çıkarırım ben hayallerimden :) Aslında hayallere gerek bile olmadan..Yaşamlarımıza bakıp,biraz da akıcılık ekledik mi al sana sana 2012 yapımı pembe dizi..Zaten günlük hayatımızda yaşamıyor muyuz ki biz pembe dizi diye tabir ettiklerimizi.
 Aşk desen,var.Zorluk desen,var.Entrika,hainlik,kahpelik.Onlar zaten var.Kıskançlıkları,arkadan kuyu kazmaları,kötülük yapmaları hiç saymıyorum bile..Ee daha nolsun o zaman biz pembe dizinin alasını yaşıyoruz.İzlerken yok artık,daha neler dediğimiz sahneler bizde fazlasıyla var.
 Neyse,bu kadar hayale dalarken,kararlar alırken mis gibi de oldum..Hepinize tertemiz olmalar,mis gibi kokmalar :)

Henüz izleyicim olmasa da ben yine varmışcanıza sesleniyorum size gelecekteki okuyucularım.. Bu dilekler size :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder