19 Aralık 2012 Çarşamba

4

Deniz temalı minik kutum :)


Deniz kabuklu bu kutumu ben kendim yaptım :) Bu kutu bana Kuzucuğum'un taa Hollandalardan getirmiş olduğu kupanın kutusuydu.O taa uzaklardan getirmiş bende atmaya kıyamadım haliyle :) Deniz tutkunu bir insan olarak sürekli deniz kabukları toplamaktan vazgeçmemiş bir kişiliğim.O yüzden elimde de bolca vardı.
Önce tutkalladım yüzeyini bolca sonra da kabuklarımı yapıştırdım.Fakat kuruması zaman aldığı için her gün bir yüzeyini yaptım :)
Çok da tatlı oldu.Hem canım arkadaşımı hatırlatacak hem de deniz kokusunu bu kış gününde yanı başımda tutacak :)
Üstüne bir de cilasını sürdüm mü kutum kullanıma hazır :) Hee bir de içini de kumaşla kaplamayı unutmamalı :)
Deniz seven herkese tavsiye ederim :)Bana güle güle kullanmalar o zaman :)

4 yorum:

  1. Allahımm sen nasıl bi yeteneksin yaa :D O kutunun bu hale geleceğini hayatta tahmin edemezdim. Eline sağlık süper değerlendirmişsin :D Ve dee kendimi çok değerli hissettimm güle güle kullan kuzucuk.Hatta şu karlı günde bi tarçınlı sahlep yap kendine ve o kupayla yudumla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Canım benim teşekkür ederimm.Kupam zaten başucumda hemen dediğini yapıcamm :)

      Sil
  2. Çok iyi fikir ve çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Bende de bir sürü deniz kabuğu var, denemeliyim.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim.Elinizde varsa deneyin güzel oluyor gerçekten :)

    YanıtlaSil