28 Aralık 2012 Cuma

2

Ben Yaptım: Yılbaşı Kapı Süsü


Yılbaşı yaklaşırken yılbaşına ait süsler de dikkatlerimizi çekmeye başladı.Ağaçlar,kapı süsleri,mumlar,biblolar.Daha bir sürü obje.Önce yılbaşı ağacımı süsledim.Burada süslemelerimi ayrıntısıyla anlattım.Sıra kapı süsümüze gelmişti.Bende severim böyle şeylerle uğraşmayı oturdum kendi kapı süsümü kendim yaptım.Elimdeki malzemeler el verdiğince tabi :)


Pergel yardımıyla çizip,köpükten iskelet hazırladım.


Yaptığım yuvarlak çerçeveye önce kırmızı bir kumaş sarıp,daha sonra da üzerini kırmızı tülle kapladım.Bunları yaparken toplu iğneyle iğnelemeyi tercih ettim.Hem daha pratik hem de daha sağlam oldu.Altından tül sallandırmayı da ihmal etmedim fotoğrafta görüldüğü gibi :)


Elimde var olan süsleri kullandım.Kozalak,yılbaşı ağacımdan kalma zillerim.Nikah şekerleri çiçeklerini de ihmal etmedim tabi ki :) Bir de ceviz kullandım.Aslında onları galveniz boyasıyla boyamak istemiştim fakat bu saatte evde bulamadım.Böylesi de güzel oldu ama.


Malzemelerimi şekilde görüldüğü gibi yerleştirdim.Ve bunları yaparken de çoğunu yine toplu iğneyle sabitledim.Sarı yaldızlı kurdelamı da fiyonk yapıp,kuyruğuma ekledim.


En son hali işte böyle oldu.Kapımıza da taktık mı işte tamam :) O zaman ne diyoruz 'Hoşgeldin Yeniyıl' 
Herkese şimdiden mutlu yıllar o zaman :)


2 yorum:

  1. yeni yıl temalı herşeye bayılıyorum. her aralık ayında her yerde noel baba, kardan adam, kırmızı süsler görüyorum yaa nasıl bi mutluluktur o? :)) çok güzel bir süs olmuş. ellerinize sağlık. mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :)Bende çok seviyorum yılbaşı süslerini.Garip bir çekicilikleri var :)Size de mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil